Project

General

Profile

Évolution #1820

Évolution #1816: Performance : Vitesse

Batching

Added by dragonjoker59 about 3 years ago. Updated almost 2 years ago.

Status:
Nouveau
Priority:
Normal
Assignee:
-
Category:
Architecture Générale
Target version:
Start date:
07/25/2016
Due date:
% Done:

62%

Estimated time:
(Total: 104.00 h)
Spent time:
(Total: 24.00 h)
Lien forum:

Description

Une amélioration intéressante:
Regrouper les VBO d'un même type en un seul, pour diminuer le nombre de draw calls.
Nécessite de supprimer les VBO du submesh, qui ne contiendra plus que ses données.
Nécessite la gestion des texture atlas.


Subtasks

Évolution #1821: Texture atlasNouveau

Évolution #1822: Remplacement des VBO dans SubmeshRejeté

Évolution #1897: Buffer poolFermédragonjoker59

History

#1 Updated by dragonjoker59 about 3 years ago

  • Target version set to Backlog

#2 Updated by dragonjoker59 over 2 years ago

  • Target version changed from Backlog to 0.10.0

#3 Updated by dragonjoker59 almost 2 years ago

  • Target version changed from 0.10.0 to Backlog

Also available in: Atom PDF